loading...
جذاب فان|بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی
دستبند پاور بالانس

آيا مي خواهيد در كوتاهترين زمان ممكن

از استرس و فشار هاي روزمره خلاص شويد؟

دستبند پاور بالانس بهترين راه براي رسيدن به آرامش …

مورد تاييد تمام متخصصان دنيا …

با پاور بالانس از زندگی آرام و آسوده

خود لذت ببرید …

قیمت : 11800 تومان

مشخصات محصول:
- سایز بندی: Large (20.5 CM) – Medium (19 CM) – Small (17.5 CM)l
- رنگ بندی : مشکی – طوسی – سفید – قرمز – آبی – بنفش
- دارای بسته بندی اوریجینال
- دارای هلوگرام اوریجینال
- دارای یک سال گارانتی تعویض

jazzabfun بازدید : 41 چهارشنبه 18 آبان 1390 نظرات (0)

در زندگانی به یادسه تن سوختم:

۱ اول مادرم که چشم به اودوختم ۲ پدرم که مردانگی از او اموختم

۳ رفیقی که جزمرام ومعرفت ازش چیزی نیاموختم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاشقان شمعند و ما پروانه ایم/ بی دلان گنجند و ما ویرانه ایم

برنگردد روی ما جز سوی یار/  در هوای دوستان دیوانه ایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای پیش تو بودن”بلیط ” لازم نیست …… مرور قصه ی دل کافی ست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اسیرم اما نه به چشمانت / دل تنگم اما نه به دیدارت / بیمارم فقط به مرامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من “تــــــو” را به دلم قول داده ام ….. نگذار بد قول شوم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آه گراهام ……… کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم
هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج
قطره ای از باران محبت بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد / کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد
باد و باران را میان دام کرد و دم نزد / کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آن را که جفا جوست نمی با ید خواست / سنگین دل و بد خوست نمی باید خواست
مارا ز تو غیر از تو تمنایی نیست / از دوست به جز دوستی نمی باید خواست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش
در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو به نقش قهوه اعتقاد داری ، به پیش بینی ، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با چرخش روزگار هم درگیرم / انگار گره خورده به تو تقدیرم
من شاعر حرف های این دل هستم / یادت نرود!بدون تو می میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل تو ماهی ، دیدم که چشم به راهی ، برات پیام نوشتم نگی دوست نداشتم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 2,673